SOCIAL MEDIA+SEO/SEM

Facebook

Serwis społecznościowy w ramach którego użytkownicy mogą zawierać nowe znajomości, dzielić się zdjęciami, wymieniać opinie i myśli, oraz korzystać z gotowych aplikacji.
W większości firm w Polsce marketing na Facebooku to przede wszystkim interaktywny newsletter -takie podejście jest błędem ponieważ powinniśmy go wykorzystywać do tworzenia i budowania relacji i społeczności wokół naszej Firmy , Marki czy też Produktu.  Już na samym początku istnienia  firmowego FanPage-a dobrze przemyślę strategię  działania i właściwie wykorzystam możliwości jakie daje  Facebook min. tworzenia reklam, które „nie są oczywistymi reklamami”
Służę pomocą w wymyślaniu odpowiedniej nazwy FanPage-a, pomogę w stworzeniu spójnej i zintegrowanej z komunikacji dla wszystkich twoich kanałów komunikacji . Napiszę strategię dedykowana pod twoją firmę . Taka przygotowana rozpiska oprócz  konkretnych rad , zawsze zawiera min. sposoby na promowanie strony na Facebooku, jak ciekawie pisać na FB, jakie informacje warto tam zamieszczać, promowanie Facebooka w innych kanałach marketingowych, sposoby na pozyskiwanie nowych fanów, co publikować i kiedy, w jaki sposób skłaniać fanów do dyskusji, jak ich angażować, itp..

Google+

To kanał pozwalający na łączenie wielu różnych usług oferowanych przez Google, min. bardzo popularnej poczty Gmail, Wizytówki mój biznes Google Analitycs, czy Picasa Web. Nie posiada takich ograniczeń jak Edge Rank na Facebooku, pozwala na swobodny dialog, ma również dodatkowy kanał do rozmów tzw. hangout – video spotkania.

Instagram

Większości osób social media marketing kojarzy się z działaniami na Facebooku. W pogoni za fanami zapominają trochę o innych platformach społecznościowych między innymi o Instagramie.
Instagram nie jest dla każdego to zdanie które często słyszę … Fakt bez interesującego materiału ciężko odnieść sukces – nie jest to tak nierealne jak mogłoby się wydawać. Uważam że każda firma posiada coś, czym jest gotowa  się pochwalić. Od prezentowania firmy od środka, po wszystko co związane z jej działaniami, czy ideą. Nie musimy czekać aż klienci sami nas znajdą. Jeżeli pokażemy im jak do nas trafić

Pozycjonowanie

Internet ze swoim nieograniczonym zasięgiem jest obecnie najlepszym, oraz relatywnie tanim i najskuteczniejszym miejscem do promocji Twojej firmy. Stworzenie własnej strony www to jednak nie wszystko. Możemy posiadać najpiękniejszą stronę w Internecie, jeśli jednak nie wyeksponujemy jej odpowiednio, nasze starania nie przyniosą zamierzonych korzyści. Nie dotrzemy do klienta jeśli on sam nas nie znajdzie, a w Internecie najważniejsze jest to, by Twój serwis był widoczny. dla tego też nasze moto bądź widoczny w internecie jest dla nas sprawą kluczową w odniesieniu do twojej witryny Internauci szukając produktów czy usług przeglądają tylko kilka pierwszych pozycji uzyskanych w wynikach wyszukiwania. Wniosek z tego jest prosty – jednym z podstawowych celów Twojej strony internetowej powinno być wyróżnienie się poprzez pozycje w wyszukiwarce, Twój potencjalny klient musi Cię znaleźć bez problemu, bez względu na to jakie słowo wpiszę w Google. Ten efekt najszybciej osiągniesz pozycjonując swój serwis.

Social Listening

Pozwala śledzić na bieżąco to co ludzie piszą w internecie. Każda opublikowana online treść może stać się przedmiotem analizy i źródłem wartościowej wiedzy marketingowej i nie tylko. Social Listening umożliwia zgromadzenie wszystkich wypowiedzi na interesujący nas temat. To monitoring przestrzeni online, czyli wszystkich treści publikowanych w internecie. zbierane są wypowiedzi konsumentów. To opinia klientów jest dla marki najważniejsza, ponieważ ostatecznie to oni stanowią siłę nabywczą decydującą o „być albo nie być” marki. Social Listening pozwala monitorować właśnie ten ostateczny efekt całości komunikacji marki, czyli to co mówią o niej zwykli ludzie. Na jakie produkty zwracają uwagę, jakie ich cechy uważają za dobre, a jakie za złe, co myślą o stosunku ceny do jakości i – co najważniejsze – czy są skłonni ponownie kupić wypróbowany produkt albo zarekomendować jego kupno innym konsumentom.